PARP pomaga przedsiębiorcom współpracującym z samorządami.
Data publikacji:
–
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości od dłuższego czasu włącza się w promocję takich działań. Efektem były m.in. prowadzone szkolenia. Przygotowano serię materiałów informacyjno-edukacyjnych, które mogą być wykorzystywane przy przygotowywaniu
– Jesteśmy instytucją, która promuje i wspiera działania instytucji takich jak Ministerstwo Gospodarki czy Ministerstwo Rozwoju
W takie inwestycje zaangażowane są zwykle mikro, małe i średnie firmy. Ta forma
– W innych krajach europejskich, tak jak i w Polsce, są przykłady zarówno doskonałych
Działania promujące formułę PPP wynikają z rosnących oczekiwań przedsiębiorców. Z przeprowadzonych w ubiegłym roku przez PARP badań wynika, że z jednej strony jest chęć i wola współpracy między partnerami, z drugiej zaś jest pewna niewiedza i brak doświadczenia, które stoją na przeszkodzie w rozwoju tej formuły. Bez odpowiedniego wsparcia, przede wszystkim w obszarze promocji, nie uda się pokonać tych barier.
– Trzeba pokazywać dobre przykłady i wspierać merytorycznie oraz finansowo te instytucje, które takie
Źródło: fundusze-europejskie.pl