LISTA WNIOSKÓW REKOMENDOWANYCH DO OTRZYMANIA PRZEDŁUŻONEGO WSPARCIA POMOSTOWEGO
W związku z zakończeniem prac Komisji Oceny Wniosków o przyznanie przedłużonego wsparcia pomostowego, poniżej załączamy Listę wniosków rekomendowanych do otrzymania przedłużonego wsparcia pomostowego w ramach projektu „Wsparcie na starcie”.
Lista wniosków rekomendowanych do otrzymania przedłużonego wsparcia pomostowego.pdf (655,25KB)
UWAGA !!!
ZMIANA W REALIZACJI POSZCZEGÓLNYCH ETAPÓW PROJEKTU „WSPARCIE NA STARCIE”
Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, iż w związku z obowiązującym na terenie naszego kraju stanem epidemii, Zarząd Województwa Opolskiego w dniu 30.03.2020 r. podjął Uchwałę w sprawie przyjęcia odstępstw od procedur zawartych w dokumencie pn. Zasady udzielania wsparcia na założenie i prowadzenie działalności gospodarczej w ramach Działania 7.3 Zakładanie działalności gospodarczej RPO WO 2014-2020.
Zmiany te przewidują:
- możliwość czasowego zawieszenia prowadzonej działalności gospodarczej, tak aby okres zawieszenia działalności nie był traktowany jako naruszenie wymogu zapewnienia trwałości (okres ten nie byłby wliczany do wymaganego okresu utrzymania działalności gospodarczej, a zatem po ponownym jej wznowieniu musiałaby być ona prowadzona proporcjonalnie dłużej o okres jej zawieszenia);
- wykorzystanie oszczędności powstałych w obecnie realizowanych projektach w ramach działania 7.3 na udzielenie wsparcia pomostowego podstawowego /przedłużonego osobom:
- które o wsparcie wnioskowały, ale dla których zabrakło środków z uwagi na wyczerpanie środków,
- które o to wsparcie nie wnioskowały z uwagi na brak podstaw do jego otrzymania, a których obecnie kondycja finansowa uległa znacznemu pogorszeniu i potrzebują tej pomocy;
- umożliwienie uczestnikom projektu składanie wniosku o przyznanie przedłużonego wsparcia pomostowego później niż w piątym miesiącu otrzymywania podstawowego wsparcia pomostowego;
- możliwość dokonania kontroli prowadzenia działalności gospodarczej oraz prawidłowego wydatkowania dotacji w sposób zdalny (z pominięciem konieczności przeprowadzenia kontroli na miejscu);
- w przypadku zwolnienia przedsiębiorstw z konieczności opłacania składki ZUS, umożliwienie uczestnikom przeznaczenia tych środków na inne koszty funkcjonowania przedsiębiorstwa, z katalogu wydatków kwalifikowalnych w ramach wsparcia pomostowego, bez konieczności ponownej oceny wniosków w tym zakresie;
- możliwość niedotrzymania terminów wskazanych w Zasadach (np. związanych z niezwłocznym podjęciem działalności gospodarczej, podpisaniem umowy i wypłatą dotacji).
Obecne zmiany obowiązują od dnia 01.03.2020r. do czasu podjęcia uchwały o ich odwołaniu.
Ponadto w przypadku uzyskania zgody Ministerstwa Funduszy i Polityki Rozwoju na odstąpienie od warunków wynikających z Wytycznych dotyczących rynku pracy będzie możliwe wykorzystanie oszczędności powstałych w obecnie realizowanych projektach w ramach działania 7.3 na udzielenie wsparcia pomostowego podstawowego/przedłużonego osobom, które zawiesiły działalność gospodarczą na czas związany z epidemią, jednak nadal ponoszą stałe miesięczne opłaty także w okresie zawieszenia działalności. W tym przypadku możliwe będzie wydłużenie okresu udzielania wsparcia pomostowego.
W związku z powyższym, w najbliższym czasie na naszej stronie internetowej, zamieszczone zostaną szczegółowe informacje dotyczące sposobu realizacji ww. zmian w projekcie oraz dokumenty, na podstawie których będą Państwo mogli wnioskować o ich dokonanie.
UWAGA!!!
ZMIANA ORGANIZACJI PRACY BIURA ADMINISTRACJI KLUCZBORKSIEGO INKUBATORA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
W związku z zaistniałą sytuacją stanowiącą zagrożenie epidemiologiczne koronawirusem informujemy, że od dnia 13.03.2020 biuro administracji Kluczborskiego Inkubatora Przedsiębiorczości będzie niedostępne dla osób z zewnątrz do odwołania.
Wszelkie sprawy z biurem KIP można załatwić telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.
Nr telefonu: 77 456 32 60, 77 412 91 13
E-mail:
W ramach realizacji projektu “Wsparcie na starcie”
Nr telefonu: 736 224 961
E-mail:
Za wszelkie utrudnienia przepraszamy i liczymy na Państwa zrozumienie.
UWAGA!!!
OGŁASZAMY NABÓR NA SKŁADANIE WNIOSKÓW O PRZYZNANIE PRZEDŁUŻONEGO WSPARCIA POMOSTOWEGO DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "WSPARCIE NA STARCIE"
Kluczborski Inkubator Przedsiębiorczości informuje o ogłoszeniu naboru na składanie wniosków o przyznanie przedłużonego wsparcia pomostowego wraz z wymaganymi załącznikami dla Uczestników Projektu „Wsparcie na starcie”.
Wnioski o przyznanie przedłużonego wsparcia pomostowego (tj. załącznik nr 23) wraz z wymaganymi załącznikami (tj. zaświadczenia o niezaleganiu ze składkami na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne oraz o niezaleganiu z uiszczaniem podatków, załącznik nr 6+kopie zaświadczeń o pomocy de minimis, załącznik nr 7, załącznik nr 20, należy złożyć osobiście w Biurze Projektu tj. Kluczborskim Inkubatorze Przedsiębiorczości przy ul. Sienkiewicza 22, 46-200 Kluczbork, I piętro w dniach od 09.03.2020r. do 19.03.2020r. w godz. 7.00 - 14.30.
Wniosek o przyznanie przedłużonego wsparcia pomostowego wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w 2 egzemplarzach (2 oryginały lub oryginał wraz z kopią).
Każdy egzemplarz ma być wpięty w osobny skoroszyt.
UWAGA!!! oryginał i kopia Wniosku muszą zawierać wszystkie wymagane załączniki.
Kopie załączonych dokumentów do Wniosku muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Uczestnika projektu poprzez opatrzenie każdej strony kopii dokumentów klauzulą „Za zgodność z oryginałem”, aktualną datą oraz własnoręcznym, czytelnym podpisem Uczestnika projektu lub poprzez umieszczenie klauzuli „za zgodność z oryginałem od strony … do strony …”, aktualnej daty, własnoręcznego czytelnego podpisu Uczestnika projektu, ponumerowanie i parafowanie każdej strony kopii dokumentu przez Uczestnika.
Wniosek oraz wszystkie wymagane dokumenty powinny zostać wypełnione elektronicznie w języku polskim we wszystkich wymaganych polach. W przypadku, gdy któryś z jego punktów nie może być opisany przez Uczestnika projektu należy wpisać „nie dotyczy”.
Dokumenty, o których mowa powyżej przygotowane przy użyciu niestandardowego formularza, bez kompletu załączników i opracowane niezgodnie z wymaganym formatem będą odrzucone na etapie oceny formalnej.
W przypadku wysłania dokumentów drogą pocztową za termin złożenia wniosku uznaje się datę jego wpływu do Biura Projektu, a nie datę stempla pocztowego. Wniosek o przyznanie przedłużonego wsparcia pomostowego wraz z wymaganymi załącznikami należy przesłać w zaklejonej kopercie opisanej w następujący sposób:
Imię, Nazwisko Uczestnika , adres do korespondencji Uczestnika projektu
z dopiskiem: Przedłużone wsparcie pomostowe – projekt „Wsparcie na starcie”
Wymagane dokumenty do złożenia:
Załącznik nr 23 - Wniosek o przyznanie przedłużonego wsparcia pomostowego.docx (769,69KB)
plus zaświadczenia o niezaleganiu ze składkami na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne oraz o niezaleganiu z uiszczaniem podatków z ZUS i Urzędu Skarbowego.
Załącznik nr 6 - Oświadczenie o wysokości otrzymanej pomocy de minimis.doc (800,00KB) - należy dołączyć kopie otrzymanych wcześniej zaświadczeń o pomocy de minimis.
Załącznik nr 7 - Formularz inforamcji przedstawiancyh przy ubieganiu się o pomoc de minimis.pdf (385,72KB)
Załącznik nr 15 - Oświadczenie o braku zakazu dostępu do środków publicznych.docx (765,21KB)
Załącznik nr 20 - Oświadczenie o skorzystaniu lub nieskorzystaniu przez uczestnika projektu równolegle z innych źródeł.docx (760,41KB)
LISTA WNIOSKÓW REKOMENDOWANYCH DO OTRZYMANIA PODSTAWOWEGO WSPARCIA POMOSTOWEGO W RAMACH PROJEKTU
W związku z zakończeniem prac Komisji Oceny Wniosków o przyznanie podstawowego wsparcia pomostowego, poniżej przedstawiamy Listę wniosków rekomendowanych do otrzymania podstawowego wsparcia pomostowego w ramach projektu „Wsparcie na starcie”.
Lista wniosków rekomendowanych do otrzymania podstawowego wsparcia pomostowego.pdf (683,36KB)
UWAGA!!!
OGŁASZAMY NABÓR WNIOSKÓW O PRZYZNANIE PODSTAWOWEGO WSPARCIA POMOSTOWEGO
Kluczborski Inkubator Przedsiębiorczości informuje o ogłoszeniu naboru Wniosków o przyznanie podstawowego wsparcia pomostowego z wymaganymi załącznikami dla Uczestników Projektu „Wsparcie na starcie”.
Wnioski o przyznanie podstawowego wsparcia pomostowego wraz z wymaganymi załącznikami (tj. załącznik nr 19, nr 6, nr 7, nr 14, nr 15, nr 20, oraz kopie zaświadczeń o pomocy de minimis należy złożyć osobiście w Biurze Projektu tj. Kluczborskim Inkubatorze Przedsiębiorczości przy ul. Sienkiewicza 22, 46-200 Kluczbork, I piętro w dniach od 07.01.2020r. do 13.01.2020r. w godz. 8.00 - 14.30.
Wniosek o przyznanie podstawowego wsparcia pomostowego wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w 2 egzemplarzach (2 oryginały lub oryginał wraz z kopią).
Każdy egzemplarz wniosku musi być wpięty w osobny skoroszyt z przeźroczystym frontem.
UWAGA!!! oryginał i kopia Wniosku muszą zawierać wszystkie wymagane załączniki.
Kopie załączonych dokumentów do Wniosku muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Uczestnika projektu poprzez opatrzenie każdej strony kopii dokumentów klauzulą „Za zgodność z oryginałem”, aktualną datą oraz własnoręcznym, czytelnym podpisem Uczestnika projektu lub poprzez umieszczenie klauzuli „za zgodność z oryginałem od strony … do strony …”, aktualnej daty, własnoręcznego czytelnego podpisu Uczestnika projektu, ponumerowanie i parafowanie każdej strony kopii dokumentu przez Uczestnika.
Wniosek oraz wszystkie wymagane dokumenty powinny zostać wypełnione elektronicznie w języku polskim we wszystkich wymaganych polach. W przypadku, gdy któryś z jego punktów nie może być opisany przez Uczestnika projektu należy wpisać „nie dotyczy”. Wniosek należy własnoręcznie podpisać, ponumerować jego strony łącznie z załącznikami (z zastosowaniem numeracji ciągłej).
Dokumenty, o których mowa powyżej przygotowane przy użyciu niestandardowego formularza, bez kompletu załączników i opracowane niezgodnie z wymaganym formatem będą odrzucone na etapie oceny formalnej.
W przypadku wysłania dokumentów drogą pocztową/kurierem za termin złożenia dokumentacji uznaje się datę jej wpływu do Biura Projektu, a nie datę stempla pocztowego.
Wysłany Wniosek o przyznanie podstawowego wsparcia pomostowego wraz z wymaganymi załącznikami drogą pocztową/kurierem należy przesłać w zaklejonej kopercie opisanej w następujący sposób:
Imię i nazwisko Uczestnika
adres do korespondencji Uczestnika projektu
Kluczborski Inkubator Przedsiębiorczości
ul. Sienkiewicza 22
46-200 Kluczbork
Projekt „Wsparcie na stracie”
Wniosek o przyznanie podstawowego wsparcia pomostowego
Wymagane dokumenty do złożenia:
Załącznik nr 19 - Wniosek o przyznanie podstawowego wsparcia pomostowego.docx (769,72KB)
Załącznik nr 6 - Oświadczenie o wysokości otrzymanej pomocy de minimis.doc (800,00KB)
Załącznik nr 7 - Formularz inforamcji przedstawiancyh przy ubieganiu się o pomoc de minimis.pdf (385,72KB)
Załącznik nr 14 - Oświadczenie Uczestnika poręczyciela o nieposiadaniu żadnych długów.docx (761,20KB)
Załącznik nr 15 - Oświadczenie o braku zakazu dostępu do środków publicznych.docx (765,21KB)
Załącznik nr 20 - Oświadczenie o skorzystaniu lub nieskorzystaniu przez uczestnika projektu równolegle z innych źródeł.docx (760,41KB)
do załącznika nr 6 należy dołączyć kopie otrzymanych wcześniej zaświadczeń o pomocy de minimis.
Pozostałe dokumenty do wglądu:
Regulamin przyznawania wsparcia - Wsparcie na starcie - wersja2 - 23.04.2019.pdf (1,15MB)
Załącznik nr 4 - Zaświadczenie o pomocy de minimis ( wzór).xlsx (28,40KB)
Załącznik nr 9 - Karta oceny formalnej wniosku o przyznanie wsparcia finansowego.docx (794,54KB)
Załącznik nr 10 - Karta oceny merytorycznej wniosku o przyznanie wsparcia finansowego.docx (796,32KB)
Załącznik nr 11 - Regulamin Komisji Oceny Wniosków.pdf (822,78KB)
Załącznik nr 13 - Weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.docx (764,06KB)
Załącznik nr 16 - Oświadczenie zgody małżonka na wniesienie zabezpieczenia złożenie poręczenia.docx (763,25KB)
Załącznik nr 17 - Oświadczenie o dokonaniu zakupów towarów i lub usług zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym.docx (760,72KB)
Załącznik nr 18 - Zestawienie towarów i lub usług których zakup został dokonany ze środków na rozwój przedsiębiorczości.docx (765,50KB)
Załącznik nr 21 - Umowa na otrzymanie podstawowego wsparcia pomostowego.docx (771,47KB)
Załącznik nr 22 - Oświadczenie o dochodzie brutto dla Poręczycieli prowadzacych działalność.docx (769,56KB)
Załącznik nr 23 - Wniosek o przyznanie przedłużonego wsparcia pomostowego.docx (769,69KB)
Załącznik nr 24 - Aneks do umowy na otrzymanie przedłużonego wsparcia pomostowego.doc (804,00KB)
UWAGA!!! ZAKOŃCZENIE PROCEDURY ODWOŁAŃ
I OGŁOSZENIE LISTY RANKINGOWEJ PO ODWOŁANIACH ORAZ LISTY REZERWOWEJ
W związku z zakończeniem procedury odwołań w ramach projektu „Wsparcie na starcie” poniżej przedstawiamy listę rankingową po odwołaniach oraz listę rezerwową.
Lista rankingowa po odwołaniach.pdf (443,49KB)
Lista rezerwowa.pdf (245,34KB)
UWAGA!!! ZAKOŃCZENIE PRAC KOMISJI OCENY WNIOSKÓW O DOFINANSOWANIE I OGŁOSZENIE PODSTAWOWEJ LISTY RANKINGOWEJ
W związku z zakończeniem prac Komisji Oceny Wniosków o przyznanie dotacji w ramach projektu „Wsparcie na starcie” poniżej przedstawiamy Podstawową listę rankingową.
Podstawowa lista rankingowa.pdf (1,96MB)
UWAGA!!! OGŁASZAMY NABÓR WNIOSKÓW O PRZYZNANIE DOTACJI
Kluczborski Inkubator Przedsiębiorczości informuje o ogłoszeniu naboru Wniosków o przyznanie dotacji wraz z wymaganymi załącznikami dla uczestników projektu „Wsparcie na starcie”
Wnioski o przyznanie dotacji wraz z wymaganymi załącznikami (tj. załącznik nr 1, nr 3, nr 8 oraz potwierdzenie udziału w module szkoleniowo-doradczym a także wymagane kopie pozwoleń niezbędnych do prowadzenia działalności gospodarczej, która ma zostać utworzona w związku z realizacją projektu tj. pozwolenia na budowę/ przebudowę/ odbudowę lub pozwolenia na zmianę sposobu użytkowania budynku lub jego części pod planowaną działalność, należy złożyć osobiście w Biurze Projektu tj. w Kluczborskim Inkubatorze Przedsiębiorczości przy ul. Sienkiewicza 22, 46-200 Kluczbork, I piętro w dniach od 18.09.2019r. do 26.09.2019r. w godzinach pracy Inkubatora.
Osoba zainteresowana uzyskaniem dotacji musi wypełnić Wniosek o przyznanie dotacji wraz z wymaganymi załącznikami w formacie zgodnym z podanym na stronie internetowej projektu: www.inkubatorkluczbork.pl . Dokumenty przygotowane przy użyciu niestandardowego formularza, bez kompletu załączników i opracowane niezgodnie z wymaganym formatem będą odrzucone na etapie oceny formalnej.
Wniosek oraz wszystkie wymagane dokumenty powinny zostać wypełnione elektronicznie w języku polskim we wszystkich wymaganych polach. W przypadku, gdy któryś z jego punktów nie może być opisany przez Uczestnika projektu należy wpisać „nie dotyczy”.
Wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w 2 egzemplarzach (2 oryginały lub oryginał wraz z kopią), każdy egzemplarz ma być wpięty w osobny plastikowy skoroszyt z przeźroczystym frontem.
UWAGA!!! oryginał i kopia Wniosku muszą zawierać wszystkie wymagane załączniki.
Kopie załączonych dokumentów do Wniosku muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Uczestnika projektu poprzez opatrzenie każdej strony kopii dokumentów klauzulą „Za zgodność z oryginałem”, aktualną datą oraz własnoręcznym, czytelnym podpisem Uczestnika projektu lub poprzez umieszczenie klauzuli „za zgodność z oryginałem od strony … do strony …”, aktualnej daty, własnoręcznego czytelnego podpisu Uczestnika projektu, ponumerowanie i parafowanie każdej strony kopii dokumentu przez Uczestnika.
Komplet dokumentów należy trwale spiąć, ponumerować ich strony łącznie z załącznikami (z zastosowaniem numeracji ciągłej).
Wniosek o przyznanie dotacji można także przesłać pocztą tradycyjną/kurierem.
W przypadku wysłania Wniosku drogą pocztową, za termin złożenia uznaje się datę jego wpływu do Kluczborskiego Inkubatora Przedsiębiorczości, a nie datę stempla pocztowego.
Wnioski o przyznanie dotacji, które wpłyną po wyznaczonym terminie naboru zostaną odrzucone i nie będą zwracane Uczestnikowi projektu.
Wniosek wysłany pocztą/kurierem należy złożyć w 2 egzemplarzach w zaklejonej kopercie opisanej w następujący sposób:
Imię i nazwisko,
adres Uczestnika Projektu
Kluczborski Inkubator Przedsiębiorczości
ul. Sienkiewicza 22 46-200 Kluczbork
Projekt „Wsparcie na starcie”
Wniosek o przyznanie dotacji
Wymagane dokumenty do złożenia:
1. Załącznik nr 1 - Wniosek o przyznanie dotacji.docx (771,70KB) - dokument obowiązkowy.
2. Załącznik nr 3 - Biznesplan.doc (273,50KB) - dokument obowiązkowy.
3. Załącznik nr 8 - Harmonogram rzeczowo-finansowy.docx (767,61KB) - dokument obowiązkowy.
4. Potwierdzenie udziału w module szkoleniowo-doradczym - dokument obowiązkowy.
Dokumenty obowiązkowe do zapoznania:
Regulamin przyznawania wsparcia - Wsparcie na starcie - wersja2 - 23.04.2019.pdf (1,15MB)
Załącznik nr 2 - Umowa na świadczenie usług szkoleniowo-doradczych.docx (769,79KB)
Załącznik nr 4 - Zaświadczenie o pomocy de minimis ( wzór).xlsx (28,40KB)
Załącznik nr 5 - Oświadczenie o nieotrzymaniu pomocy de minimis.doc (791,00KB)
Załącznik nr 6 - Oświadczenie o wysokości otrzymanej pomocy de minimis.doc (800,00KB)
Załącznik nr 7 - Formularz inforamcji przedstawiancyh przy ubieganiu się o pomoc de minimis.pdf (385,72KB)
Załącznik nr 9 - Karta oceny formalnej wniosku o przyznanie wsparcia finansowego.docx (794,54KB)
Załącznik nr 10 - Karta oceny merytorycznej wniosku o przyznanie wsparcia finansowego.docx (796,32KB)
Załącznik nr 11 - Regulamin Komisji Oceny Wniosków.pdf (822,78KB)
Załącznik nr 12 - Umowa na otrzymanie dotacji.docx (779,91KB)
Załącznik nr 13 - Weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.docx (764,06KB)
Załącznik nr 14 - Oświadczenie Uczestnika poręczyciela o nieposiadaniu żadnych długów.docx (761,20KB)
Załącznik nr 15 - Oświadczenie o braku zakazu dostępu do środków publicznych.docx (765,21KB)
Załącznik nr 16 - Oświadczenie zgody małżonka na wniesienie zabezpieczenia złożenie poręczenia.docx (763,25KB)
Załącznik nr 17 - Oświadczenie o dokonaniu zakupów towarów i lub usług zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym.docx (760,72KB)
Załącznik nr 18 - Zestawienie towarów i lub usług których zakup został dokonany ze środków na rozwój przedsiębiorczości.docx (765,50KB)
Załącznik nr 19 - Wniosek o przyznanie podstawowego wsparcia pomostowego.docx (769,72KB)
Załącznik nr 20 - Oświadczenie o skorzystaniu lub nieskorzystaniu przez uczestnika projektu równolegle z innych źródeł.docx (760,41KB)
Załącznik nr 21 - Umowa na otrzymanie podstawowego wsparcia pomostowego.docx (771,47KB)
Załącznik nr 22 - Oświadczenie o dochodzie brutto dla Poręczycieli prowadzacych działalność.docx (769,56KB)
Załącznik nr 23 - Wniosek o przyznanie przedłużonego wsparcia pomostowego.docx (769,69KB)
Załącznik nr 24 - Aneks do umowy na otrzymanie przedłużonego wsparcia pomostowego.doc (804,00KB)
ETAP IV i V – PRZEPROWADZENIE PROCEDURY ODWOŁAWCZEJ ORAZ OGŁOSZENIE OSTATECZNEJ LISTY RANKINGOWEJ UCZESTNIKÓW PROJEKTU
Kluczborski Inkubator Przedsiębiorczości informuje o zakończeniu procedury odwoławczej dla Kandydatów na Uczestników Projektu „Wsparcie na starcie”. - po rekrutacji uzupełniającej.
Etap IV: Przeprowadzenie procedury odwoławczej.
Etap V: Ogłoszenie ostatecznej listy rankingowej Uczestników projektu, sporządzenie protokołu z prac KR oraz podpisanie Oświadczenia kwalifikowalności uczestnika projektu (Załącznik nr 5) wraz z Oświadczeniem uczestnika projektu (Załącznik nr 6).
W związku z powyższym prosimy osoby, które znajdują się na ostatecznej liścia rankingowej od pozycji 1 do 4 o zgłaszanie się do Biura Projektu celem podpisania stosownych oświadczeń.
Poniżej zamieszczamy ostateczną listę rankingową Kandydatów na Uczestników projektu - po rekrutacji uzupełniającej.
Ostateczna lista rankingowa kandydatów na uczestników projektu.pdf (266,75KB)
ETAP III – ZAKOŃCZENIE PRAC KOMISJI REKRUTACYJNEJ
Kluczborski Inkubator Przedsiębiorczości informuje o zakończeniu prac Komisji Rekrutacyjnej dla Kandydatów na Uczestników Projektu „Wsparcie na starcie” – po rekrutacji uzupełniającej.
Etap III: Powołanie Komisji Rekrutacyjnej - ocena merytoryczna Formularzy Rekrutacyjnych Kandydatów na Uczestników projektu. Sporządzenie wstępnej listy rankingowej Kandydatów na Uczestników projektu oraz poinformowanie Kandydatów o wynikach oceny.
Poniżej zamieszczamy wstępną listę rankingową Kandydatów na Uczestników projektu - po rekrutacji uzupełniającej.
Wstępna lista rankingowa kandydatów na uczestników projektu.pdf (276,97KB)
ETAP II - SPOTKANIA Z DORADCĄ ZAWODOWYM DLA KANDYDATÓW
Kluczborski Inkubator Przedsiębiorczości informuje o rozpoczęciu kolejnego etapu Rekrutacji dla Kandydatów na Uczestników Projektu „Wsparcie na starcie” - (po rekrutacji uzupełniającej).
Poniżej zamieszczamy harmonogram spotkań z doradcami zawodowymi badającymi predyspozycje Kandydatów na Uczestników Projektu do prowadzenia działalności gospodarczej.
Lista osób na spotkanie z doradcami zawodowymi w dniu 22.07.2019.pdf (440,95KB)
Lista osób na spotkanie z doradcami zawodowymi w dniu 23.07.2019.pdf (445,22KB)
UWAGA!!! ZMIANA TREŚĆ REGULAMNIU PRZYZNAWANIA ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI WRAZ Z ZAŁĄCZNIKAMI
Informujemy, iż z dniem 23 kwietnia 2019r. obowiązują nowe Zasady udzielania wsparcia na założenie i prowadzenie działalności gospodarczej w ramach działania 7.3 Zakładanie działalności gospodarczej RPO WO 2014-2020. (wersja nr 4) przyjęte przez Zarząd Województwa Opolskiego Uchwałą nr 681/2019 w dniu 23 kwietnia 2019r.
W związku z powyższym zmianie uległa treść Regulaminu przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości (wraz z załącznikami), w związku z zawarciem z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Opolu Aneksu do Umowy o dofinansowanie projektu „Wsparcie na stracie”
Wprowadzone zmiany obowiązują od dnia 23 kwietnia 2019r.
Zmianie uległy zapisy Regulaminu przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości w zakresie:
- strona 8 - § 3 ust. 8;
- strona 25 - § 6 ust. 4 pkt f);
- strona 26 - § 6 ust. 12;
- strona 28 - § 6 ust. 18 pkt b);
- strona 29 - § 7 ust. 6;
- strona 34 - § 8 ust. 3 pkt g);
- strona 40 - § 9 ust. 5 pkt g);
- oraz Załącznik nr 12 i nr 21
Regulamin przyznawania wsparcia - Wsparcie na starcie - wersja2 - 23.04.2019.pdf (1,15MB)
Załącznik nr 12 - Umowa na otrzymanie dotacji.docx (779,91KB)
Załącznik nr 21 - Umowa na otrzymanie podstawowego wsparcia pomostowego.docx (771,47KB)
Zasady udzielania wsparcia na założenie i prowadzenie działalności gospodarczej - wersja 4.pdf (1,88MB)
UWAGA!!!
WZNAWIAMY NABÓR KANDYDATÓW NA UCZESTNIKÓW PROJEKTU
Informujemy, iż w związku z kolejnym wycofaniem się Uczestników z udziału w projekcie, wznawiamy rekrutację Kandydatów na Uczestników projektu.
Poszukiwane są osoby o statusie osoby biernej zawodowo lub bezrobotnej, które ukończyły 30 rok życia i zamieszkują teren województwa opolskiego.
Formularze rekrutacyjne wraz z wymaganymi załącznikami tj. załącznik nr 1 i nr 2 należy złożyć osobiście w Biurze Projektu tj. Kluczborskim Inkubatorze Przedsiębiorczości przy ul. Sienkiewicza 22, 46-200 Kluczbork, I piętro w dniach od 12.07.2019 r. do 17.07.2019 r., w godzinach od 8:00 do 14:30.
W przypadku wysłania dokumentacji rekrutacyjnej drogą pocztową za termin złożenia dokumentacji rekrutacyjnej uznaje się datę jej wpływu do Biura Projektu, a nie datę stempla pocztowego.
W przypadku zrekrutowania wcześniej odpowiedniej ilości osób nabór zostanie zamknięty.
Regulamin Rekrutacji wraz z załącznikami:
Regulamin rekrutacji do Projektu - Wsparcie na starcie.pdf (856,95KB)
Załącznik nr 1 - Formularz rekrutacyjny.doc (259,50KB) - dokument do wypełnienia.
Załącznik nr 2 - Oświadczenie kwalifikowalności kandydata.doc (150,00KB) - dokument do wypełnienia.
Załącznik nr 3 - Karta oceny formalnej Formularza rekrutacyjnego.docx (776,34KB) - dokument do wglądu.
Załącznik nr 4 - Karta oceny merytorycznej Formularza rekrutacyjnego.docx (770,58KB) - dokument do wglądu.
Załącznik nr 5 - Oświadczenie kwalifikowalności uczestnika projektu - 14.06.2019r..docx (770,61KB) - dokument do wglądu.
Załącznik nr 6 - Oświadczenie Uczestnika Projektu - 14.06.2019r..docx (765,03KB) - dokument do wglądu.
ETAP IV i V – PRZEPROWADZENIE PROCEDURY ODWOŁAWCZEJ ORAZ OGŁOSZENIE OSTATECZNEJ LISTY RANKINGOWEJ UCZESTNIKÓW PROJEKTU
Kluczborski Inkubator Przedsiębiorczości informuje o zakończeniu procedury odwoławczej dla Kandydatów na Uczestników Projektu „Wsparcie na starcie”.
Etap IV: Przeprowadzenie procedury odwoławczej.
Etap V: Ogłoszenie ostatecznej listy rankingowej Uczestników projektu, sporządzenie protokołu z prac KR oraz podpisanie Oświadczenia kwalifikowalności uczestnika projektu (Załącznik nr 5) wraz z Oświadczeniem uczestnika projektu (Załącznik nr 6).
W związku z powyższym prosimy osoby, które znajdują się na ostatecznej liścia rankingowej od pozycji 1 do 50 o zgłaszanie się do Biura Projektu celem podpisania stosownych oświadczeń.
Poniżej zamieszczamy ostateczną listę rankingową Kandydatów na Uczestników projektu.
Ostateczna lista rankingowa Kandydatów na Uczestników projektu.pdf (898,61KB)
UWAGA !!! - ZMIANA OŚWIADCZEŃ UCZESTNIKA PROJEKTU
Kluczborski Inkubator Przedsiębiorczości informuje o zaktualizowaniu Załącznika nr 5 i Załącznika nr 6.
Załączniki zaktualizowano pod kątem wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych podmiotom, które na zlecenie beneficjenta uczestniczą w realizacji projektu „Wsparcie na starcie”.
Załącznik nr 5 - Oświadczenie kwalifikowalności uczestnika projektu - 14.06.2019r..docx (770,61KB)
Załącznik nr 6 - Oświadczenie Uczestnika Projektu - 14.06.2019r..docx (765,03KB)
ETAP III – ZAKOŃCZENIE PRAC KOMISJI REKRUTACYJNEJ
Kluczborski Inkubator Przedsiębiorczości informuje o zakończeniu prac Komisji Rekrutacyjnej dla Kandydatów na Uczestników Projektu „Wsparcie na starcie”.
Etap III: Powołanie Komisji Rekrutacyjnej - ocena merytoryczna Formularzy Rekrutacyjnych Kandydatów na Uczestników projektu. Sporządzenie wstępnej listy rankingowej Kandydatów na Uczestników projektu oraz poinformowanie Kandydatów o wynikach oceny.
Poniżej zamieszczamy wstępną listę rankingową Kandydatów na Uczestników projektu.
Wstępna lista rankingowa kandydatów na uczestników projektu..pdf (912,77KB)
UWAGA !!! DOTYCZY ODPISÓW AMORTYZACYJNYCH
Instytucja Pośrednicząca – tj. Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu przypomina, że zgodnie z zapisem wynikającym z przepisów rozporządzenia ogólnego* występuje zakaz podwójnego finansowania wydatków i zaliczania do kosztów uzyskania przychodów w prowadzonej działalności, odpisów z tytułu zużycia środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych dokonywanych od tej części ich wartości, która odpowiada poniesionym wydatkom na nabycie lub wytworzenie we własnym zakresie tych środków lub wartości niematerialnych i prawnych zwróconych podatnikowi w jakiejkolwiek formie.
*ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) NR 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. ustanawiające wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności, Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz ustanawiające przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności i Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz uchylające rozporządzenie Rady (WE) nr 1083/2006.
UWAGA!!! ZMIANA TREŚĆ ZASAD UDZIELANIA WSPARCIA NA ZAŁOŻENIE I PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ W RAMACH DZIAŁANIA 7.3 ZAKŁADANIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ RPO WO 2014-2020
Informujemy, iż z dniem 23 kwietnia 2019r. obowiązują nowe Zasady udzielania wsparcia na założenie i prowadzenie działalności gospodarczej w ramach działania 7.3 Zakładanie działalności gospodarczej RPO WO 2014-2020. Zasady uległy zmianie w następującym zakresie:
- doprecyzowania informacji dotyczących rozliczenia podatku od towarów i usług (VAT) w przypadku udzielania wsparcia finansowego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z rekomendacjami MIiR,
- poszerzenia katalogu wydatków niekwalifikowalnych w ramach wsparcia finansowego o: zakup kas fiskalnych,
- rozliczenia środków wsparcia finansowego na podstawie faktur lub innych dokumentów księgowych,
- doprecyzowania definicji osoby ubogiej pracującej.
Poniżej nowe Zasady udzielania wsparcia na założenie i prowadzenie działalności gospodarczej.
Prosimy o zapoznanie się z dokumentem.
ETAP II - SPOTKANIA Z DORADCĄ ZAWODOWYM DLA KANDYDATÓW
Kluczborski Inkubator Przedsiębiorczości informuje o rozpoczęciu kolejnego etapu Rekrutacji dla Kandydatów na Uczestników Projektu „Wsparcie na starcie”.
Etap II: Przeprowadzenie przez doradcę zawodowego/psychologa rozmów rekrutacyjnych z Kandydatami oraz testów predyspozycji do prowadzenia działalności gospodarczej.
Poniżej zamieszczamy harmonogram spotkań z doradcami zawodowymi badającymi predyspozycje Kandydatów na Uczestników Projektu do prowadzenia działalności gospodarczej.
UWAGA!!! Na spotkania z doradcą zawodowym umawiani są wyłącznie Kandydaci, którzy uzyskali pozytywną ocenę formalną złożonych Formularzy rekrutacyjnych.
Lista osób na spotkanie z doradcami zawodowymi w dniu 02.05.2019.pdf (445,21KB)
Lista osób na spotkanie z doradcami zawodowymi w dniu 07.05.2019.pdf (444,74KB)
Lista osób na spotkanie z doradcami zawodowymi w dniu 08.05.2019.pdf (452,56KB)
Lista osób na spotkanie z doradcami zawodowymi w dniu 09.05.2019.pdf (448,70KB)
Lista osób na spotkanie z doradcami zawodowymi w dniu 10.05.2019.pdf (441,42KB)
Lista osób na spotkanie z doradcami zawodowymi w dniu 13.05.2019.pdf (452,55KB)
Lista osób na spotkanie z doradcami zawodowymi w dniu 14.05.2019.pdf (449,81KB)
Lista osób na spotkanie z doradcami zawodowymi w dniu 15.05.2019.pdf (441,75KB)
Lista osób na spotkanie z doradcami zawodowymi w dniu 16.05.2019.pdf (446,33KB)
UWAGA!!!
PRZEDŁUŻAMY NABÓR KANDYDATÓW NA UCZESTNIKÓW PROJEKTU
Kluczborski Inkubator Przedsiębiorczości informuje o przedłużeniu terminu składania formularzy rekrutacyjnych Kandydatów na Uczestników Projektu.
Formularze rekrutacyjne wraz z wymaganymi załącznikami tj. załącznik nr 1 i nr 2 należy złożyć osobiście w Biurze Projektu tj. Kluczborskim Inkubatorze Przedsiębiorczości przy ul. Sienkiewicza 22, 46-200 Kluczbork, I piętro do dnia 10.04.2019r. w godz. 8.00 - 14.30.
W przypadku wysłania dokumentacji rekrutacyjnej drogą pocztową za termin złożenia dokumentacji rekrutacyjnej uznaje się datę jej wpływu do Biura Projektu, a nie datę stempla pocztowego.
Regulamin Rekrutacji wraz z załącznikami:
Regulamin rekrutacji do Projektu - Wsparcie na starcie.pdf (856,95KB)
Załącznik nr 1 - Formularz rekrutacyjny.doc (259,50KB) - dokument do wypełnienia.
Załącznik nr 2 - Oświadczenie kwalifikowalności kandydata.doc (150,00KB) - dokument do wypełnienia.
Załącznik nr 3 - Karta oceny formalnej Formularza rekrutacyjnego.docx (776,34KB) - dokument do wglądu.
Załącznik nr 4 - Karta oceny merytorycznej Formularza rekrutacyjnego.docx (770,58KB) - dokument do wglądu.
Załącznik nr 5 - Oświadczenie kwalifikowalności uczestnika.doc (158,50KB) - dokument do wglądu.
Załącznik nr 6 - Oświadczenie Uczestnika projektu.doc (145,00KB) - dokument do wglądu.
Regulamin przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości wraz z załącznikami:
Regulamin przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości.pdf (1,12MB) - dokument do wglądu.
UWAGA!!! OGŁASZAMY NABÓR KANDYDATÓW NA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "WSPARCIE NA STARCIE"
Kluczborski Inkubator Przedsiębiorczości informuje o rozpoczęciu rekrutacji dla Kandydatów na Uczestników Projektu "Wsparcie na starcie"
Formularze rekrutacyjne wraz z wymaganymi załącznikami oraz dokumentami wymienionym w Regulaminie Rekrutacji należy złożyć osobiście w Biurze Projektu tj. Kluczborskim Inkubatorze Przedsiębiorczości przy ul. Sienkiewicza 22, 46-200 Kluczbork, I piętro w dniach od 20.03.2019r. do 03.04.2019r. w godz. 8.00 - 14.30.
W przypadku wysłania dokumentacji rekrutacyjnej drogą pocztową/kurierem za termin złożenia dokumentacji rekrutacyjnej uznaje się datę jej wpływu do Biura Projektu, a nie datę stempla pocztowego.
W związku z powyższym prosimy o zapoznanie się z poniższymi dokumentami:
Regulamin Rekrutacji wraz z załącznikami:
Regulamin rekrutacji do Projektu - Wsparcie na starcie.pdf (856,95KB)
Załącznik nr 1 - Formularz rekrutacyjny.doc (259,50KB) - dokument do wypełnienia.
Załącznik nr 2 - Oświadczenie kwalifikowalności kandydata.doc (150,00KB) - dokument do wypełnienia.
Załącznik nr 3 - Karta oceny formalnej Formularza rekrutacyjnego.docx (776,34KB) - dokument do wglądu.
Załącznik nr 4 - Karta oceny merytorycznej Formularza rekrutacyjnego.docx (770,58KB) - dokument do wglądu.
Załącznik nr 5 - Oświadczenie kwalifikowalności uczestnika.doc (158,50KB) - dokument do wypełnienia.
Załącznik nr 6 - Oświadczenie Uczestnika projektu.doc (145,00KB) - dokument do wypełnienia.
Regulamin przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości wraz z załącznikami:
Regulamin przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości.pdf (1,12MB)
Załącznik nr 1 - Wniosek o przyznanie dotacji.docx (771,70KB)
Załącznik nr 2 - Umowa na świadczenie usług szkoleniowo-doradczych.docx (769,79KB)
Załącznik nr 3 - Biznesplan.doc (273,50KB)
Załącznik nr 4 - Zaświadczenie o pomocy de minimis ( wzór).xlsx (28,40KB)
Załącznik nr 5 - Oświadczenie o nieotrzymaniu pomocy de minimis.doc (791,00KB)
Załącznik nr 6 - Oświadczenie o wysokości otrzymanej pomocy de minimis.doc (800,00KB)
Załącznik nr 7 - Formularz inforamcji przedstawiancyh przy ubieganiu się o pomoc de minimis.pdf (385,72KB)
Załącznik nr 8 - Harmonogram rzeczowo-finansowy.docx (767,61KB)
Załącznik nr 9 - Karta oceny formalnej wniosku o przyznanie wsparcia finansowego.docx (794,54KB)
Załącznik nr 10 - Karta oceny merytorycznej wniosku o przyznanie wsparcia finansowego.docx (796,32KB)
Załącznik nr 11 - Regulamin Komisji Oceny Wniosków.pdf (822,78KB)
Załącznik nr 12 - Umowa na otrzymanie dotacji.docx (790,58KB)
Załącznik nr 13 - Weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.docx (764,06KB)
Załącznik nr 14 - Oświadczenie Uczestnika poręczyciela o nieposiadaniu żadnych długów.docx (761,20KB)
Załącznik nr 15 - Oświadczenie o braku zakazu dostępu do środków publicznych.docx (765,21KB)
Załącznik nr 16 - Oświadczenie zgody małżonka na wniesienie zabezpieczenia złożenie poręczenia.docx (763,25KB)
Załącznik nr 17 - Oświadczenie o dokonaniu zakupów towarów i lub usług zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym.docx (760,72KB)
Załącznik nr 18 - Zestawienie towarów i lub usług których zakup został dokonany ze środków na rozwój przedsiębiorczości.docx (765,50KB)
Załącznik nr 19 - Wniosek o przyznanie podstawowego wsparcia pomostowego.docx (769,72KB)
Załącznik nr 20 - Oświadczenie o skorzystaniu lub nieskorzystaniu przez uczestnika projektu równolegle z innych źródeł.docx (760,41KB)
Załącznik nr 21 - Umowa na otrzymanie podstawowego wsparcia pomostowego.doc (830,00KB)
Załącznik nr 22 - Oświadczenie o dochodzie brutto dla Poręczycieli prowadzacych działalność.docx (769,56KB)
Załącznik nr 23 - Wniosek o przyznanie przedłużonego wsparcia pomostowego.docx (769,69KB)
Załącznik nr 24 - Aneks do umowy na otrzymanie przedłużonego wsparcia pomostowego.doc (804,00KB)
Zasady udzielania wsparcia na założenie i prowadzenie działalności gospodarczej.
Zasady udzielania wsparcia na założenie działalności gospodarczej.pdf (1,73MB)
Rozpoczęła się realizacja projektu "Wsparcie na starcie". Wkrótce zostanie ogłoszony nabór Kandydatów na Uczestników projektu. Na stronie projektu umieszczony zostanie Regulamin Rekrutacji oraz Regulamin Przyznawania Środków Finansowych na Rozwój Przedsiębiorczości wraz z załącznikami. Osoby zainteresowane otrzymaniem wsparcia prosimy o zapoznanie się z dokumentami.